see you at the next race
h111 h141 h151 h161
HomeH151teamSponsorsClub €50RaceverslagUitslagenAgendaPics 2013foto`s 2012Foto`s 2011foto`s 2010Foto`s 2009h151 Slotstox
F2 #141
F2 #111
F2 #121
F2 junior #161
F2jr verslag

 
 

 

Kings race.

30 april 2013

H141.

Richard, wat ben je mooi je rondes aan het rijden. Je hebt een goede start , maar naar mijn mening ga je een beetje teveel naar de buitenbaan. Nu weet ik dat jullie in de juniorenklasse niet mogen botsen, maar je mag wel laten zien dat ook de baan van jou kan zijn. Je bent een beetje te lief voor de mederijders. Op naar de volgende manche.

Deze manche gebruik je heel juist. Je blijft prachtig de ideale lijn rijden en laat je dit keer niet echt aan de kant rijden. Weer heb je een prachtige manche gereden. En geen schade. De monteurs kunnen trots op je zijn, hoeven alleen maar te tanken. Goed hoor!

De derde manche hebben ze vooraf de baan gesproeid, maar dat kan jou niet deren. Je gaat prima over de baan. Je rijdt mooi je rondes. Toch blijf ik zeggen dat je wel ietsje feller mag worden op de baan. Je wilt toch ook eens een mooie ronde tijd neer zetten. Maar ik mag niet zeuren, je hebt het weer prima gedaan.


Typ Miep.

Emmen, 6 april 2013
 
Vol trots kom je een beetje driftend de baan oprijden, je hebt er zichtbaar zin in. 17 junioren doen er mee. Op de 2e
rij mag je starten, als iedereen er klaar voor is wordt er rustig opgerold en gewacht op de groene vlag. Wanneer jullie zijn gestart heb je meteen een botsinkje met nummer 153, jullie kunnen beide gelukkig weer verder en vervolgen de wedstrijd nadat er door iets anders een gele vlag was gevallen. Je wordt opgesteld in het midden en jullie groene vlag valt weer. Na een ronde valt er alweer een gele vlag. Ja veiligheid voor alles. Nummer 38 rijdt zo in de boarding. En weer mogen jullie oprollen, los en je rijdt lekker je rondes. Je stuurt een beetje naar de buitenbocht omdat het stokt in de 3e bocht. Je rijdt er mooi omheen. Je doet het prima jongen, mooie uitwijkingen voor opstoppingen en goed opgelet. Je hebt niet de snelste rondetijd gereden, maar dat komt. Ik ben trots!!! 


Je mag in de 2e manche achteraan beginnen en hebt een goeie start. Je rijdt prima je rondes en probeert zelfs al de ideale rijlijn te vinden. Er wordt om je heen wat gebotst maar daar laat jij je niet van de wijs door brengen. Je blijft stug doorrijden. Voor mijn gevoel ga je sneller dan in Wolsum, is dit dan toch wat je zei, "jou baan". Je hebt het weer prima gedaan.


De 3e keer dat je mag is heel snel achter de 2e keer aan. Je start in de binnenbocht en die kun je mooi houden, maar oei, wat gebeurt er nu. Nou, ja, nu krijg je zelf een duw en je wordt keihard de banden in geduwd. Je staat stil en komt de auto uit, DIT MAG JE NIET WEER DOEN! Je bent geschrokken en gaat dus niet verder. Op naar de laatste keer rijden.
 
De 4e manche is tevens voor jullie een finale. Het is de bedoeling om de snelste rondetijd 16:16 te verbeteren. Je mag bijna achteraan starten. Je komt weer rustig je rondes door en er gebeurt eigenlijk weinig spectaculairs, hoeft ook niet. Uiteindelijk heb je een mooie wedstrijd gereden misschien dan wel niet een snelle rondetijd verreden maar je bent wel weer een ervaring rijker geworden. Dus op de volgende cross op Wolsum zullen we weer eens kijken hoe het met je gaat. Voor nu mag je erg tevreden zijn over de stockcar en jezelf. Wordt nu eerst maar weer een beetje beter.

  

H141,

Ja Richard, vandaag je grote debuut. Ik moet je zeggen dat het overigens enorm koud is en ik niets kan schrijven omdat ik enorme koude vingers heb. Dus dit gaat uit het blote hoofd.

Wanneer je aan de beurt bent en je klaar maakt is er enige stagnatie. Je hebt ongelooflijk last van de gordel in je kleine nekje. Dit had je natuurlijk nog nooit geoefend. Logisch. Het is alleen wel van belang dat je goed vast moet zitten in je kooi. Nadat iedereen heeft gerend voor jou en een oplossing voor dit probleem is gevonden, mocht je eindelijk aan de start verschijnen. Nu ben ik de schrijver van dit verhaal maar ik denk dat velen er zo over dachten. Nu gaat het gebeuren! Hij geeft ze toch van Jetje, maar nee niets is minder waar. Je hebt echt keurig je rondes gereden en heel erg goed aangevoelt hoe de stockcar reageert op hoe je rijdt. Je hebt echt een fantastisch debuut gemaakt. Hierna mocht je nog 3 keer en hier heb je na enig gesleutel aan de 141 wat meer vaart kunnen maken in vergelijking met de eerste manche. Ik kan alleen maar zeggen dat ik super trots op je ben en voor wat ik had verwacht heb je me toch niet teleurgesteld in je rijstijl. Juist een dikke Je tante is erg trots jongen. En ik zie je de volgende race in Emmen. Hier gaat het weer anders.

Groet,

Typmiep